dijous, 25 de setembre del 2008

Figues d'un altre paner


Des que tenia 16 anys, que vaig deixar el sa costum d'escriure el diari, no em passava pel cap d'escriure res de manera regular... de fet no em passava pel cap d'escriure res que no fos per necessitat. Les figues d'un altre paner, doncs, són tota una novetat per mi, així que no prometo res. Escriuré el que em vagi bé quan em vagi bé, però potser aquest curs, que espero tenir més temps per a mi, és un bon moment per encetar un blog, i així no clavaré tants rotllos al personal amb temes que, generalment, no interessen a ningú. Inaugurat queda, doncs, el blog, i ara només cal esperar omplir-lo de paraules més o menys encertades. Paraules vinculades al meu entorn, perquè, això sí, per deformació professional tinc una clara tendència a detallar meticulositats gens rellevants per a la majoria de la gent, que passen al meu voltant.

1 comentari:

Penkamuska ha dit...

Laia,

Estic molt content que t'afegeixis a la blogsfera. Benvinguda a l'espai de les idees i els arguments, de les vivències i els records. Estarem encantats de llegir tot el que hi escrius i compartir les teves perspectives, encara que, com tu dius, siguin figues d'un altre paner.

Un petó,

Arnau.