dimecres, 21 d’abril del 2010

Sant Jordi a Berlin, o l'arribada del sol!

Sí, sí, el Sant Jordi més diferent de la meva vida ha estat a Berlin, i va ser un dia també, molt bonic!

Abans, però, deixeu-me que pengi quatre fotos de l'altra setmana: Diumenge al matí vam anar al Flohmarkt de Mauerpark una altra vegada i per fi vam trobar una bicicleta per mi! Hi vam anar amb la Jèssica, la meva companya de l'acadèmia que és del Salvador. A diferència de diumenge passat, el mercat estava més que farcit de gent, i costava moltíssim moure's per les paradetes.



El fet és que aquest diumenge vam gaudir d'un dia d'allò més clar i, després de Mauerpark, vam aprofitar per acabar de passar-lo a Görlitzer Park amb el grup d'espanyols. Vam prendre el sol, i fins i tot alguns es van cremar una mica. Després vam fer un gelat, i el passeig de tornada a casa amb la bicicleta pel canal, també va ser impagable. Us deixo amb les fotografies.


Ara sí, divendres passat també vam poder celebrar la Diada de Sant Jordi aquí a Berlín. A la tarda vam ser a una parada organitzada pel Casal Català de Berlín, davant de la llibreria més gran de Berlin, la Dussman, on l'Arnau em va regalar la meva rosa. Després, en Lluís Llach feia un recital de poesia i, és clar, no hi podíem faltar. Finalment, vam poder gaudir d'un concert de rumba per part de Gertrudis... el que em va agradar més va ser poder passejar la rosa tot el dia com si fos a Barcelona!



Després de Sant Jordi, dissabte, vam celebrar l'aniversari de l'Aritz i el Miguel amb una barbacoa a Görlitzer Park. Vam tenir molta sort amb el bon dia que va fer, i la veritat és que és increïble la quantitat de gent que es va reunir al voltant d'una graella tan petita. Mireu les fotos!



I això és tot per aquesta setmana... però dissabte és l'1 de Maig, que aquí se celebra com enlloc, o sigui que passaré alguna crònica... si no em trenquen cap os, és clar!!!





2 comentaris:

Unknown ha dit...

Lo prometido es deuda: aquí tens el meu comentari!

Quin luju tenir una rosa per Sant Jordi a Berlín i un recital del Llach! Devia estar molt bé!

Un petó des de Barcelona!

Laia C. o Laia* (crec que tenia una sola estrelleta jo, oi? Tu ho deus saber millor que jo!)

Ferran Porta ha dit...

També vau ser a la Lesung de Llach i Schygulla? Em sembla que mitja Catalunya hi érem :))

Salut.